Dagarna två

Vilken härlig dag det var igår! Jag vaknade upp hemma i Husby och spenderade förmiddagen i solen. Älskar denna värme, att det äntligen är sommar. Till eftermiddagen brummade jag hem till Falun igen för att hämta upp Svenne och sedan möta upp Linnea och Staffan på Främby udde där vi skulle spela lite minigolf. Till kvällen tog vi oss alla sedan in till stan för att käka lite middag på Blackstone Steakhouse där även Evelina och Fredrik dök upp till slut. Ett helt perfekt avslut på dagen måste jag säga! 
 
Imorse passade jag på att ta mig ut på en cykelvända innan det var dags för lunch med pappsen. Vi brukar ju passa på att mötas upp över en bit mat när han är i stan i uppdrag som nämndeman. Jag stannade kvar en stund efteråt på ett ting och sedan swishade jag ned på stan där jag gick en sväng inne på H&M innan det var dags att bege sig hemåt. Köpte med mig lite sushi till middag när jag ändå var i krokarna dessutom. Jag får lite lätt sushi-abstinens ibland nämligen. Nu ligger jag nedbäddad och lyssnar på ovädret utanför fönstret. Det är så fruktansvärt mysigt när vinden viner, regnet piskar mot fönsterrutan och åskan dånar. 
ALLMÄNT, Mat & Bak | |
Upp