Semester

Äntligen är jag lite ledig! Efter ännu ett års studier behöver man få pusta ut lite. Så i veckan som kommer planerar jag att bara ta det lugnt, koppla av och bege mig ut på en och annan cykeltur om vädret tillåter. Sedan börjar jag jobba på avdelning 38 - gynavdelningen. Ska bli spännande att jobba på lasarettet i sommar! I helgen har jag varit i skogen och planterat. Alltså jag har sån träningsvärk i alla mina små muskler haha. Vi höll på hela dagen och sedan avslutades det hela med trerätters middag på Dala-husby hotell. Det känns lite lyxigt att ha så nära till en så fin restaurang. Sedan begav vi oss till Långshyttan för lite festligheter hos Linnea och Staffan. Idag åkte jag ut till Husby igen, älskar luften här ute. Man blir så lugn på något vis. Imorgon åker jag dock hem till Falu stad igen, men på kvällen vankas det besök på Blackstone steakhouse med ett härligt gäng. Kan knappt vänta! 
| |
Upp