Kalashelg

I helgen fyllde min världsbästa karl hela 30 år. Trots att jag har jobbat i helgen så har vi firat med lite familjemiddag hemma i Husby. Vi bjöd på pajbuffé från Haggårdsköket och gissa om det var gott! Vi rullade hem båda två sen. Av mig fick han en spaweekend så så fort jag får mitt nya schema ska vi antagligen försöka boka in ett datum då vi kan åka. Det är ju så fantastiskt fint i Tällberg så det kommer bli bra. Skönt att komma iväg lite också och göra något lite annorlunda för en gångs skull. Nästa helg ska vi köra vår lilla födelsedagstradition. Vi brukar ju gå på restaurang när någon av oss fyller år men eftersom jag inte kunde denna helg så tar vi det nästa istället. Jag har bokat bord på Smak så det blir nog bra. Firandet är inte över än haha. Så får vi se om det blir en riktig fest närmare sommaren. Skulle vara roligt att köra på stort men vi får se om tiden finns hehe ;-)
ALLMÄNT | |
Upp