Måndag 28 mars

Hej på er! Det känns verkligen som att det är söndag idag, kanske för att jag är ledig och typ allt är stängt... Hur som haver. Idag började jag min dag med en härlig promenad i solen. Det var helt underbart väder bortsett från att det blåste lite kallt om öronen ibland. Jag har bestämt mig för att jag ska komma igång med mina morgonpromenader igen, tycker det är så skönt att starta dagen på det sättet. Sen efter en varm dusch är det dessutom så mysigt att få sjunka ner i soffan och gotta i sig lite frukost. Ikväll blir det middag i Husby igen haha. Mamma och pappa ville bjuda på lite älgstek så det ska bli mumsigt!
 
Imorgon börjar jag på min nya praktikplats - akuten! Läskigt! Fast även sjukt spännande, det händer nog en hel del där. Hoppas jag kommer trivas! Något annat som ska bli spännande att se är om jag kan somna ikväll, får alltid så svårt att sova när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter. Och särskillt när det är något viktigt som händer. Hopper att ni har haft en trevlig påskhelg hörni!
ALLMÄNT | |
Upp