Stockholm

Hallå där! Nu var det ett tag sedan sist! Nu har jag planterat mina blommor som jag berättade om sist. Det blev så mysigt med lite grönt på balkongen. Jag har tagit lite bilder så det kanske kommer upp någon dag framöver. Så man kan se hur det blev. Jag och Svennisen har även hunnit med årets sommarfest på Klippan hemma i Husby som var förra helgen. Temat för året var hårdrock och det var verkligen en supertrevlig kväll.
 
I helgen som varit har vi bott hemma hos Svennes syster med familj i Stockholm och bara haft det superbra. Vi tog tåget direkt efter att jag slutade jobbet i torsdags och kom hem sent igår kväll. I fredags blev vi överraskade med gokart och sedan åt vi middag på Gondolen. Och i lördags passade vi på att kolla in Mall of Scandinavia. Galet stort! Men kul att se ändå. Jag shoppade en bomberjacka som jag är dökär i just nu haha. Så fin och så skön. Precis som det ska vara. Nu laddar jag inför ett kvällspass på lasarettet. Hoppas ni får en toppen dag!
ALLMÄNT | |
#1 - - Sandra:

Vad bra att ni tyckte om hur det var i Stockholm :D

Upp