Måndag 25 maj

Ny vecka, nya möjligheter. Vilken klyscha! Kommande dagar planeras att bestå av en hel del plugg inför seminariet på fredag. Psykisk ohälsa står på agendan, framför allt depressioner denna gång. Av någon anledning dras jag lite till ämnet och finner det oerhört fascinerande samtidigt som det är väldigt sorgligt att så många lider av det. 

När dagens arbete var färdigt var det dags för en vända ner på stan för att ta tag i mitt barr till hår, så nu är det så fint igen. Älskar känslan efter en klippning, man känner sig alltid så fräsch. 

Imorgon är det pang på rödbetan igen och dagen börjar nog med ett pass på gymmet. Behöver komma igång ordentligt igen. De senaste veckorna har jag varit så stressad och slut att det enda jag orkat ta tag i har varit det allra viktigaste. Har fokuserat helt på skolan men nu när det börjar lugna ned sig lite igen känner jag att det är dags igen. Ibland blir inte livet som planerat och då måste man helt enkelt prioritera. 
ALLMÄNT | |
Upp