Ledig torsdag

Balkonginspiration från Ida Warg
 
Hej på er! Idag har jag faktiskt varit ledig från jobbet, ska vara där hela helgen så det var skönt att bara få vara en dag såhär mitt i veckan. Jag passade på att ta mig en rejäl sovmorgon vilket var så välbehövligt! Dock blir det så ljust i vårat sovrum nu under sommaren då det aldrig riktigt mörknar ute så jag tog med mig min Svennis och åkte till IKEA för att införskaffa en mörkläggningsgardin. Det blev toppen! Nu är det kolsvart där inne vilket jag behöver för att kunna sova ordentligt. Min sömn är typ det viktigaste för mig, annars fungerar jag inte riktigt som människa haha. Kom även hem med några blomlådor till balkongen så nu ser jag fram emot att fylla dem med något färgglatt. Älskar blommor men jag har inte så gröna fingrar tyvärr, så man får vara glad så länge det varar. Tänkte jag skulle ge det ett försök i alla fall!
ALLMÄNT | |
Upp