Inskolning och fredagsbio

Hej på er! Idag är det fredag för mig, är ledig imorgon för att vara uppvilad inför en jobbhelg på 26:an. Det har varit en händelserik vecka för mig på avdelningen och även om jag är helt slut när jag kommer hem om dagarna så är det kul att vara igång med inskolningen. Men jag har mycket att lära såklart såhär i början men förhoppningsvis kommer mer och mer att falla på plats med tiden. Imorgon är jag i alla fall ledig som sagt så vi ska passa på att käka ute och gå på bio, det kommer bli supermysigt. Inte fel med lite kvalitetstid med mitt hjärta. Vi ska se filmen A cure for wellness, en skräck/thriller. Trailern såg ganska spännande ut så jag hoppas det stämmer även om det brukar kunna vara lite si och så med skräckisar. Det visar sig helt enkelt. Hoppas ni har en härlig torsdagskväll kompisar!

ALLMÄNT | |
Upp