Ledig tisdag

Hallå där! Nu har jag arbetat färdigt för denna helg och inväntar nu en dags ledigt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det blir säkert att pyssla med lite sysslor här hemma. Kommer säkert dras med världens träningsvärk också, passade på att dra förbi gymmet innan jag gick hem för dagen. Tänkte försöka komma igång med träningen igen så det är helt perfekt att det finns gym på jobbet. Så smidigt att bara dra dit när man klivit av sitt pass. Hur som haver, filmen vi var på i fredags var tyvärr halvbra. Segstartad och i slutet spårade det lite, men visst var det lite spännande emellan åt också men ingen film jag skulle se igen så att säga. Däremot hade vi en mysig kväll ändå. Så skönt att komma iväg och göra något bara vi två, sambon och jag. Men nu ska jag sjunka ner i soffan för resten av kvällen och bara njuta. Sov så gott sen kompisar! 
ALLMÄNT | |
Upp