Uppdatering

På ett sätt är det så skönt att vara hemma i kalla Sverige igen, Madeira var underbart men det riktigt sköna med en resa är nog ändå känslan av att längta hem en smula också. Det är nog ganska nyttigt att resa bort ibland för att kunna uppskatta vardagen hemma också och inte bara trava på i all oändlighet. Vi kom hem sent i måndags kväll (det kommer ett litet rese-inlägg så fort jag orkar gå igenom alla bilder haha) och efter det har jag mest pysslat med lite sysslor här hemma och gått på introduktionsdag på jobbet. På måndag börjar det på allvar, så pirrigt! Men det ska bli både skönt och roligt att få komma igång nu. Det var välbehövligt med lite semester men nu när den snart är över känner jag mig peppad på att börja jobba och komma in i arbetet. En liten uppdatering i vad som händer i mitt liv just nu. Hoppas ni får en härlig helg! 
ALLMÄNT | |
Upp