Måndag 1 februari

Hej där! Är så glad att jag börjar bli bättre från min förkylning! Hela förra veckan var jag dunderförkyld men nu äntligen börjar det reda upp sig. Dagen har jag spenderat på mitt lilla äldreboende. Det är så mysigt där - det kanske är detta man ska hålla på med i framtiden? Att ta hand om små gummor och gubbar. Det som är roligt är att de flesta är så tacksamma över den hjälp de får. När jag kom hem tog jag med mig Svenne på en liten promenad och även om det blåste lite kallt så var det så skönt att komma ut och få lite frisk luft. Efter en vecka utan ork uppskattar man sådana saker lite extra, att kunna röra sig utan att bli helt utmattad haha. Inte lätt när det är svårt inte! Nu ska jag snart krypa ner bland svala lakan och sova en skvätt för imorgon ringer klockan vid 06 som vanligt. Sov så gott nu kompisar!
ALLMÄNT | |
Upp